Firma świadczy usługi w zakresie akcyz, rejestracji samochodów i ubezpieczenia. Profesjonalne doradztwo i szybka obsługa.
Zadzwoń do nas
Napisz do nas
kontakt@akcyzawarszawa.pl
Zostaw dokumenty od twojego auta ekspertom - Akcyza warszawa
Zakres Usług
Akcyza za samochód
Rejestracja samochodu
Ubezpieczenia
Tłumaczenia dokumentów
Opinia rzeczoznawcy
Aby przyciągnąć klientów, wiele branż stosuje najróżniejsze elementy promujące usługi, wprowadzając dodatkowe korzyści, systemy nagród i różne inne elementy mające na celu zatrzymanie klienta. Elementy takie jak cashback, szereg bonusów i programów lojalnościowych znane są z najróżniejszych branż. Znajdziemy je w kasynach online, w sklepach, w branży finansowej, turystyce i wielu innych obszarach działalności.
Na początek przyjrzyjmy się branży kasyn online. Już na stronie startowej znajdziemy zachętę bonusu powitalnego. Niemniej obok tak znaczącego bonusu kasyna stosują szereg innych zachęt dla stałych klientów:
Szczególnym rodzajem uhonorowania stałego klienta są programy lojalnościowe, mogą one różnie się kształtować w zależności od statusu danego klienta:
Aby sprawdzić w praktyce bonusy oferowane przez kasyna, zapoznaj się z nimi na stronie xon bet kasyno, tam będziesz mógł je przetestować, dobrze bawiąc się przy tym.
Podobnie sklepy, zarówno stacjonarne jak i te online starają się nawiązać długoterminowe relacje z klientami. W tym celu wprowadzają szereg mechanizmów i zachęć dla klientów:
Dodatkowo branża retail często współpracuje z takimi platformami jak Payback czy LetyShops, oferując zwrot części kwoty wydatkowanej na zakupy. Sklepami, które mogą stanowić przykład proponowania klientom dodatkowych korzyści, przy zakupie, są:
Branża finansowa, na którą składają się zarówno banki jak i instytucje finansowe typu fintech również oferują klientom szereg bonusów i elementów mających przyciągnąć i zatrzymać klienta na dłużej. Jakie zachęty do korzystania z usług znajdziemy w branży finansowej?
Banki oddają do dyspozycji klientów cashback za zakupy, czasem dotyczy to określonej kategorii zakupów, a zwrot gotówki może wynosić od 1 do 5 procent wartości transakcji. Często też instytucje bankowe oferują gotówkę lub vouchery za spełnienie określonych warunków. Może to być otwarcie rachunku dla poleconego klienta, regularne wpływy w określonym czasie itp.
Instytucje finansowe pozabankowe kuszą klientów szybką gotówką, pieniądze dla osób bez zdolności kredytowej, czy pierwszą gotówkę bezkosztowo. Fintechy udzielają pożyczek przy znacznie łagodniejszej formie weryfikacji klientów, za to koszt takiej pożyczki jest wyższy niż bankowy.
Aplikacje fintechowe takie jak Curve czy iCard to rozbudowane aplikacje pozwalające na to, aby portfel został w domu. Za ich pomocą klient używa jednej karty do wszystkiego, która oferuje cashback i z szereg promocji, pozwala na cofnięcie transakcji, oferuje wymianę walut, często nawet bez prowizji, prowadzi analizę wydatków i wysyła powiadomienia.
W turystyce lojalność również może się opłacać. Na przykład linie lotnicze i sieci hotelowe pozwalają na zbieranie mil i punktów. Zarówno mile jak i punkty wymieniamy potem na bilety lotnicze czy noclegi hotelowe. Jak działają mile w programie linii lotniczych, można zobaczyć na przykładzie linii lotniczych Lufthansa i ich programu Miles & More:
Program jest przeznaczony dla osób, które często podróżują samolotami prywatnie, bądź biznesowo. Zbierają oni mile za loty, wynajem samochodów i rezerwację hoteli. Zgromadzone mile następnie można wymienić na bilety lotnicze, zmienić klasę podróży na wyższą, zabukować noclegi lub produkty w sklepie firmowym. Program określa różne statusy lojalnościowe, im wyższy status, tym więcej przywilejów, na przykład dostęp do saloników lotniskowych, priorytetowa odprawa.
Gastronomia też dba o swoich klientów i stara się zatrzymać ich na dłużej. Tu popularne są promocje typu “co 6.kawa gratis“, albo dodawanie bezpłatnych napojów do określonej wartości rachunku. Często spotyka się również system punktowy, który pozwala wymienić punkty na konkretne produkty gastronomiczne. Gastronomia również wprowadza rozmaite aplikacje, mogą to być samodzielne aplikacje danej firmy, lub wykorzystywane do własnych potrzeb aplikacje typu Uber Eats. Aplikacje takie wprowadzają programy lojalnościowe z naliczaniem punktów i cashbackiem,
Jak widać, systemy bonusowe, cashbacki, i szereg programów lojalnościowych to elementy obecne w wielu obszarach życia. Ich wspólnym mianownikiem jest to, że każda z firm niezależnie od branży systemem bonusowym i szeregiem zachęt chce skłonić klienta do powrotu i powtórnego skorzystania z oferty. Na współczesnym rynku nie można lekceważyć roli ofert lojalnościowych i ich personalizacji. Bowiem wygoda klienta jest tym, co sprawia, że klient wraca do firmy i wydaje w niej kolejne pieniądze. Rolą klienta natomiast jest zwracanie uwagi na rodzaje promocji, czytanie uważne ich regulaminów, bo czasem reklama promocji wygląda dużo lepiej niż sama promocja.
Potrzebujesz więcej wiedzy?